დღე II
15.ივნისი
სასწავლო პროექტის გეგმის
შაბლონი
15.ივნისი
- ვიმუშავეთ პროექტის შექმნაზე;
- დავუკავშირეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის ინდიკატორებს;
- მოვახდინეთ მიზნების ფორმულირება;
- ჩამოვაყალიბეთ სასწავლო გეგმის განმსაზღვრელი შეკითხვები;
ესეც ჩევნი ნაშრომი :-))))
სასწავლო პროექტის გეგმის
შაბლონი
სასწავლო თემის ავტორი
|
|||
სახელი და გვარი
|
მარინე
მურჯიკნელი, გვანცა სალია, უჩა ქაჩლიშვილი, დავით ახალაია
|
||
რაიონი
|
|||
სკოლა
|
|||
ქალაქი
|
|||
თემის მონახაზი
|
|||
თემის დასახელება
|
|||
ალტერნატიული ასანთი
|
|||
თემის შინაარსი
|
|||
საგანი
|
|||
ფიზიკა, ქიმია, მთემატიკა, ისტორია, გეოგრაფია
|
|||
დონე/კლასი
|
|||
II საფეხური, მე-8 კლასი
|
|||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
|||
მაგალითად: 8
50წთ-იანი გაკვეთილი, 6 კვირა, 3 თვე და ა.შ.
|
|||
თემის საფუძვლები
|
|||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
|||
·
ფიზoკა.VIII.4
·
ქიმია. VIII.4.5.6
·
მათემატიკა. VIII.4.5.6
·
გეოგრაფია. VII.4 (გამეორება)
·
ისტორია. VIII.1
|
|||
მოსწავლეების
ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
|||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
|||
ზოგადი კითხვა
|
რამ შეიძლება
შეცვალოს გარემო?
|
||
თემატური კითხვები
|
·
როგორ შეგვიძლია ბუნებრივი
რესურსების შენახვა და შენარჩუნება?
·
რატომ არის მნიშვნელოვანი მზის ენერგიის და სასარგებლო წიაღისეულის
ალტერნატივის განხილვა?
|
||
შინაარსობრივი კითხვები
|
·
რა გავლენას ახდენს ხე-ტყის განადგურება ცოცხალ ორგანიზმებზე?
·
რას იყენებდნენ ცეცხლის წარმოსაქმნელად?
·
ცეცხლის მისაღებად ყოველთვის ვიყენებდით ასანთს?
·
როგორ განვითარდა და რისგან შეიქმნა ასანთი?
·
შეიძლება თუ არა ასანთის შეცვლა სხვა მსგავსი რესურსით?
·
როგორ ვღებულობთ ცეცხლს ასანთით?
|
No comments:
Post a Comment