Saturday, June 15, 2013

დღე II
15.ივნისი


  • ვიმუშავეთ  პროექტის შექმნაზე;
  • დავუკავშირეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის ინდიკატორებს;
  • მოვახდინეთ მიზნების ფორმულირება;
  • ჩამოვაყალიბეთ სასწავლო გეგმის განმსაზღვრელი შეკითხვები;
 ესეც ჩევნი ნაშრომი :-))))

სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი  



სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
მარინე მურჯიკნელი, გვანცა სალია, უჩა ქაჩლიშვილი, დავით ახალაია
რაიონი

სკოლა

ქალაქი

თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
ალტერნატიული ასანთი
თემის შინაარსი

საგანი
ფიზიკა, ქიმია, მთემატიკა, ისტორია, გეოგრაფია
დონე/კლასი  
II საფეხური, მე-8 კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
მაგალითად: 8 50წთ-იანი გაკვეთილი, 6 კვირა, 3 თვე და ა.შ.
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
·         ფიზoკა.VIII.4
·         ქიმია. VIII.4.5.6
·         მათემატიკა. VIII.4.5.6
·         გეოგრაფია. VII.4 (გამეორება)
·         ისტორია. VIII.1


მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები

ზოგადი კითხვა
რამ შეიძლება შეცვალოს გარემო?

თემატური კითხვები
·         როგორ  შეგვიძლია ბუნებრივი რესურსების შენახვა და შენარჩუნება?
·         რატომ არის მნიშვნელოვანი მზის ენერგიის და სასარგებლო წიაღისეულის ალტერნატივის  განხილვა?

შინაარსობრივი კითხვები
·         რა გავლენას ახდენს ხე-ტყის განადგურება ცოცხალ ორგანიზმებზე?
·         რას იყენებდნენ ცეცხლის წარმოსაქმნელად?
·         ცეცხლის მისაღებად ყოველთვის ვიყენებდით ასანთს?
·         როგორ განვითარდა და რისგან შეიქმნა ასანთი?
·         შეიძლება თუ არა ასანთის შეცვლა სხვა მსგავსი რესურსით?
·         როგორ ვღებულობთ ცეცხლს ასანთით?

No comments:

Post a Comment